Verzenden & retourneren

Verzenden

Alle pakketjes worden met zorg en aandacht voor u ingepakt. 
Bestellingen kunnen binnen Belgie, Nederland of Luxemburg worden geleverd. 
Momenteel versturen we alle pakketjes met Bpost en ontvangt u de tracking gegevens zodra bekend is wanneer uw bestelling geleverd gaat worden. 

Momenteel mag u alle bestelling binnen 3 werkdagen op het leveradres verwachten. 

 

Retourneren

Mocht een product onverwacht niet naar wens zijn, of er is een probleem met de levering, dan raden we aan om altijd eerst contact op te nemen met onze klantendienst. Geef dan zeker ook uw order nummer op, dan kunnen we u het beste te woord staan. 

Enkele retourvoorwaarden: 

1. Onze verantwoordelijkheid eindigt bij de aanvaarding van de levering door de koper of zijn afgevaardigde. Eventuele klachten moeten ons schriftelijk worden overgemaakt binnen de 14 dagen na levering. Is er onverhoopt een gekocht artikel dat niet voldoet aan uw wensen, dan kunt u dit ook binnen 14 dagen na de levering aangeven via het klachtenformulier en dan kan esthetiQ uw retour goedkeuren op basis van uw opgegeven reden.

3. De koper zal geen goederen retour zenden dan nadat hierover schriftelijk een akkoord is bereikt met de verkoper. Hiervoor kan de koper eenvoudig een email versturen naar [email protected]

4. Retourzendingen van producten (enkel ongebruikte producten!) waarbij de koper in gebreke kan worden gesteld moeten eenvoudig via onze logistieke partners te gebeuren. De kosten zijn gelijk aan 10 euro + 5% van de waarde van de geretourneerde producten. Daarnaast ontvangt u een voucher ter waarde van de waarde van de geretourneerde producten voor een volgende bestelling.

5. Indien onze klant duidelijk kan aangeven binnen 14 dagen dat er een foutief product werd geleverd via foto’s en de leverbon, dan kunnen deze ongebruikte producten GRATIS en meteen omgeruild worden voor het correcte product en dan ontvangt onze klant ook meteen de oprechte verontschuldigingen van esthetiQ.